Home » Bestellen & Betalen

Bestellen & Betalen

Bestelling wijzigen

Zolang je bestelling nog niet betaald is kan je hem aanpassen. Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan dezelfde dag nog contact met ons op en wij helpen je graag verder.
 
Artikel besteld maar niet leverbaar
Na de bestelling worden de door jou gekozen artikelen direct gereserveerd. Helaas kan er in de computer in onze voorraadregistratie een fout ontstaan.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
 
Bestelling afgerond
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen, check even je ongewenste email mapje voor je contact opneemt.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betaling vindt plaats via:
iDEAL &  Bank-overschrijving