Home » Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

 

Klachten

Mocht een product ondanks onze goede zorg niet aan je wensen voldoen? Dan heb je 14 dagen om het terug te sturen. m.u.v. onze gepersonaliseerde items. Ben je niet tevreden dan horen wij het graag. Neem contact met ons op en vermeld je order nummer en voeg eventueel een foto toe van het product. We gaan dan samen op zoek naar een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk je om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.eoropa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie*. 

 

Garantie

 Er zit drie maand garantie op onze producten vanaf de aankoop datum. Al onze producten zijn extra goed geknoopt en worden getest voor we ze inpakken. Toch kan een knoop los komen te zitten of een kraal knappen bij gebuik of tijdens transport. Gebeurt dit binnen drie maanden dan valt het onder de garantie en kunt u via de mail contact met ons opnemen. We herstellen het kosteloos  voor je of je krijgt gratis hetzelfde product van ons opgestuurd.